úterý 8. prosince 2015

Project life pošta s Papero amo

Dobrý den, dneska bych Vám chtěla představit moc pěkný projekt. Jedná se o soutěž s hlubší myšlenkou a to poštovní výměnou soutěžních projektů, která mě moc nadchla.
Malá česká scrapbooká firma Papero amo, která vytváří své vlastní kity, k jednomu z nich, vyhlásila soutěž. Jde o kit PROJECT LIFE, který vydávají jednou za dva měsíce a je určen všem, kteří tvoří svá project life alba, ale samozřejmě nejen pro ně.

Podmínkami soutěže je vytvořit malou kartičkou 3" x 4" inspirovanou aktuálním PL kitem.Tuto kartičku poté vyfotíte, přidáte do jejich  PL facebookové skupiny  nebo pošlete fotku na email: atelier@paperoamo.cz a ony ji rády vloží za vás. Důležité je kartičku na zadní straně podepsat a poslat ji poštou na adresu Papero amo, s.r.o., Družstevní 788, 686 05 Uherské Hradiště do určitého data, tentokrát je to do 20.12.2015. POZOR! Výměny se mohou zúčastnit jen uživatelé registrovaní na www.paperoamo.cz, registrovat se však může každý. 

Z jednotlivých kartiček bude vybrána jedna vítězná, která získá odměnu v hodnotě 300Kč na nákup v eshopu PA. Ostatní kartičky budou rozlosovány a opětovně zaslány novým majitelkám a to je tou největší odměnou, že kousek z Vaší tvorby udělá radost někomu jinému. Proto jsem se i já rozhodla do tohoto projektu zapojit, i když PL album netvořím.

Svou první kartičku jsem posílala do minulého kola a hned úspěšně. 
 
Největší radost jsem však měla z toho, když se mi v komentářích ozvala Jana Bennett, má oblíbená členka design teamu PA, že kartičku obdržela a moc se jí líbí.

Tuhletu krásku od Alenky Králové jsem získala na výměnu. Mám z ní velkou radost.




V tomto měsíci jsem vytvořila další soutěžní kartičku inspirovanou tímto PL kitem,

tak posuďte sami, jak se mi povedla.

Tak co, taky se připojíte do výměny kartiček s možností vyhrát :o)
Pěkný den
Lucis

Žádné komentáře:

Okomentovat