neděle 3. ledna 2016

dárek s hádankou

Pod stromečkem na mě čekalo překvapení. Nejedná se o můj výtvor, ale protože mi udělal velkou radost, chci se Vám pochlubit.

Od manžela jsem dostala lístky na balet. Jen obdarovat mě pouze bílou obálkou mu přišlo poněkud nudné. Poprosil proto holky z Paperoamo, jestli by mu nevyrobili nějakou nápovědu k obálce.
Musím uznat, že se jim to neskutečně povedlo, nevím jestli peří, kterým je nápověda ozdobena, měla sloužit, jako indície, ale v každém případě tomu dodalo na honosnosti.

Rozluštění tajenky mi chvilku trvalo, nakonec jsem to zvládla.



Hádanka je vytvořena z malé PL kartičky. Nápisy na ní jsou vytvořeny pomocí razítek z
dílny Paperoamo (ABECEDA česká SLIM, ABECEDA česká HEXA). 



























Všechno bylo v průhledném pytlíčku dozdobeném washipáskou 25mm se zlatými srdíčky od Little B, bleděmodrým peříčkem, zlatým chipboard srdcem, krouceným provázkem GARN a MEHR zlaté a tyrkysové barvy.


V jednoduchosti je prostě krása. A radost se skrývá v maličkostech.
Pěkný den
Lucis

Žádné komentáře:

Okomentovat