středa 27. ledna 2016

Jak vytisknout fotku 30 x 30

V nedávné době se na blogu Paperoamo objevil super návod. Lucie v něm popisovala jak si upravit fotku v programu PosteRazor (http://paperoamo.blogspot.cz/2016/01/technika-mesice.html?showComment=1453879809153#c2436306112000197238), který Vám z fotky 30x30 cm udělá 6 fotek o rozměru 10x15, které si poté hravě vytisknete a naskládáte do PL kapes. Vyplníte tak celou PL stránku jednou fotkou.
Nápadem jsem byla naprosto nadšená, prográmek jsem si hned stáhla a pustila se do práce. Vše jde podle Lucčina návodu naprosto hladce. Nebudu Vám ani vyprávět, jaké zklamání nastalo, když jsem se celá nedočkavá, vydala do drogerie DM si fotky vytisknout a tam jsem zjistila, že z PDF mi ta mašinka fotky neudělá.
Celou cestu domů jsem přemýšlela, jak nad tímto problémem vyzrát.
Nebudu Vás dlouho napínat, řešení je hned několik. Tím nejjednodušším je převést si soubor PDF na JDG (obrázek). Slouží k tomu tzv. convertory, které si můžete stáhnout a nainstalovat do PC nebo se dají využít i online. Jak na to si ukážeme.

Co budete potřebovat:
fotku upravenou přes PosteRazor uloženou jako soubor PDF

 V internetovém prohlížeči si otevřete stránku:  http://pdf2jpg.net/
která vypadá takto, musíte se posunout na stránce o trošku níž, kde spatříte ikonu CHOOSE A PDF FILE

kliknete na ni (pokud byste si nevěděli rady, můžete mrknout na videonávod, který je na těchto stránkách :o))


vyberete si z počítače PDF soubor, který chcete převést na obrázky JPG a kliknete na otevřít


za ikonkou Choose a PDF file se Vám objeví název vašeho souboru, ve vedlejším okně si nastavte nejvyšší rozlišení fotky 300dpi a kliknete na Convert PDF to JPG


tímto krokem se Vám spustí převod

když je to hotovo, objeví se Vám stránka, na které si jednotlivé obrázky stáhnete DOWNLOAD, celkem jich bude 6ks


pak už jen ve svém počítači vyhledáte stažené obrázky, obvykle jsou ve složce stažené soubory :o)
a můžete tisknout

Výsledek vypadá takto:                              celá fotka 

její jednotlivé části

výsledný efekt, fotka seskládaná v PL kapsách


Snad se Vám můj návod líbil. Budu ráda za Vaše komentáře.
Pěkný den Lucis

Žádné komentáře:

Okomentovat