sobota 16. ledna 2016

kabelka na scrapbook

Taky patříte mezi tvořilky, které mají rády věci po ruce a to hlavně ty, bez kterých se neobejde téměř žádné Vaše tvoření? Já ano! Velmi brzy jsem zjistila, že jsou věci, bez kterých mi tvoření nejde tak pěkně od ruky, jak bych chtěla. A když jsem loni jezdila na semestrální kurzy scrapbooku, o kterém jsem se již zmiňovala, chtěla jsem si tyto věci vozit sebou. Přestože, jsme měli k dispozici, vždy vše co jsme potřebovaly, vždycky se našlo něco, co leželo doma na stole a já to nutně potřebovala. Jenže, jak to všechno přemístit? Brouzdáním po scrapbookových obchůdcích jsem záhy našla řešení. "Pořídím si kabelku na scrapbook :o)" Háček byl ovšem v tom, že vytouženou kabelku neměli nikde skladem. Co teď, když jsem věděla, že bez ní už nemůžu být :o) "Přece to nemůže být nic složitého, co bych si nezvládla ušít" řekla jsem si. V hlavě se mi tedy začal rodit mistrovský plán, na kabelku, která bude přesně na míru mým potřebám. Nejprve vzniklo několik náčrtků s rozmístěním, ale znáte to, fantazie je jedna věc, ale realita věc druhá. Nicméně asi po týdenním šití (párání, pokusů a omylů) byla moje vysněná kabelka na světě. A o letošních Vánocích přišla na svět druhá kabelka, tentokrát pro moji sestru, aby mohla zase ona převážet své věcičky na naše společné tvoření. A protože dárky už jsou dávno rozdány, mohu Vám obě kabelky představit.

Bližší údaje:
rozměry - samozřejmě takové, aby se tam vlezla scrapbooková stránka 30 x 30 cm
šířka: 35 cm
výška i s uchem: 45 cm
počet kapes: vnější - 3 otevřené, 2 uzavíratelné na zip
                     vnitřní - 1 velká uzavíratelná zipem (na peněženku) 1 velká na vložení scrapbookových                                      papírů či stránek , 5 síťkovaných, 3 plné kapsy
prostor na připnutí uzavíratelné eurosložky
a nejrůznější poutka z gumiček na nůžky, tužky, barvy aj.
velkou výhodou celé kabelky je, že se dá úplně rozepnout a tím se stává velmi přehlednou
a její provedení je vhodné pro praní v pračce
nevýhodu je, že v rozloženém stavu je poměrně náročná na prostor, tudíž ji rozepínám jen tehdy, když v ní dělám pořádek :o)

moje kabelka
kabelka na scrapbookové tvoření:

kabelka na scrapbookové tvoření:

sestřina kabelka



Jak se Vám líbí? Už ji také potřebujete?
Pěkný den Lucis

1 komentář:

  1. Ja ji potřebuji :) ještě, že mi ji ten ježíšek naložil, teď už bych se bez ní neobešla :)

    OdpovědětVymazat