pátek 22. ledna 2016

Liftovat znamená inspirovat se

Scrapbookový slovník říká, že LIFTovat = kopírovat nebo opisovat. Pro mě to úplně nejvíc znamená INSPIROVAT se tvorbou někoho, jehož stránka, přání či jiný výtvor se mi líbí. Vzhledem k tomu, že internet je plný krásných výtvorů, je jen otázkou času, kdy si nad něčím papírovým výtvorem řeknete: "tak tohle musím mít!" směle do to.Vše je povoleno a někdy dokonce přímo přikázáno, tím mám namysli nejrůznější podmínky challenge např.: na stránkách Scrapartu je pro tento měsíc podmínka lift, na jiných stránkách jsem zaznamenala podmínku: stránka podle Paige Evans. Takže vzhůru do toho a půl je hotovo :o) Chtěla jsem se rozepsat o liftování víc, jenže při dnešním pročítání článků na blogu Scrapartu jsem objevila článek o liftování, jehož autorkou je má inspirace Míša, rozhodla jsem se, že nemá cenu se opakovat. A protože se v článku objevila i zmínka o mé maličkosti:
citace z článku:
I mně se poštěstilo a bylo a vždy je mi ctí, když někdo použije i mé nápady. Naprosto vydařená a nádherná stránka je od Lucie M., která vytvořila do alba vzpomínku na slovíčka svého Šimonka. Inspirací ji byl Nelinčin slovníček.

Předpokládám, že se Míša nebude zlobit :o), když Vám tu nechám odkaz na její všeříkající článek: http://scrapart-cz.blogspot.cz/2016/01/24dil-pl-krok-za-krokem-jak-je-to-s.html?showComment=1453450104989#c3345990155691802405

Přeju pěkné počtení
Lucis

1 komentář:

  1. Krááásné to máš Luci a opakování je matka moudrosti! Navíc ke každému blogu chodí i jiní lidé, takže jedině dobře, že je takových článků více. Děkuji za odkaz, udělala velkou radost.

    OdpovědětVymazat