neděle 31. ledna 2016

Moje diářování

Dneska bych Vám chtěla ukázat jak si vedu při tvoření diáře vzhledem k jeho velikosti A6 spíše diářku :o). V týdnu jsem si udělala radost diářovými razítky od Paperoamo, která se jim mimořádně povedla a tak jsem se hned pustila do krášlení diářku, který prozatím zahálel. Dlouhou dobu se mi doma povalovala krásná stránka s plameňákem z planner kitu od Paperoamo. Jen její velikost mi vůbec do mého malého mazlíčka neseděla, nakonec jsem se přece jen odhodlala do ní stříhnout a upravit si ji, tak aby mohla ozdobit i můj diářek. 


Vzhledem k tomu, že stránky mám v diářku celkem našlapané rozhodla jsem se pro střídmější zdobení, nic moc plastického. Používám hlavně razítka a samolepky z planner kitu PA a washi pásky. I tak mě překvapilo, kolik se toho do něj vejde vzhledem k jeho velikosti. Třetí lednový týden jsem se odvážila ozdobit i malými fotkami z našeho prvního společného lyžování.


V dalších dvou týdnech už jsem se držela střídmějšího zdobení. Zatím nesměle zkouším co všechno do diáře zaznamenávat a jak na to.



A jak si vedete svůj diář vy? Pochlubte se, ať se můžu inspirovat a doufám, že i já jsem Vás alespoň trošku inspirovala. Pěkný večer

Žádné komentáře:

Okomentovat