sobota 23. ledna 2016

Náhradní náplň do diáře

Ten, kdo už mě přes mé články tak trošku zná, určitě ho nepřekvapí, že jsem si na sebe opět upletla bič :o). Vzhledem k tomu, že "kdo pozdě chodí, sám sobě škodí" začala jsem se ohlížet po náplni do diáře až minulý týden, už jsem moc nepořídila. No, pro mě žádný problém, tak si náplň vyrobím sama. Pustila jsem se do toho se vší vervou a když má jít o scrapbookový diář, tak se vším všudy.
Stránky jsem si vyrobila za pomocí tabulky v textovém editoru Microsoft Word.
Stránky jsem si nechala nakopírovat oboustranně. Přinesla jsem si je domů a pustila se do práce. Nejprve jsem si je nařezala na řezačce a pustila se k dotváření. Potřebovala jsem děrovací pero, washi pásky, razítkovací barvy a dva sety razítek z dílny Paperoamo: Abeceda česká slim, Kalendář.


Každou stránku jsem na vnitřní straně olepila washi páskou, která plní dvě funkce: estetickou a zpevňovací. Dále jsem si v kalendářové tabulce zvýraznila daný týden a doplnila stránku názvem měsíce. K jednotlivým dnům v týdnu jsem narazila čísla, přestože jsem tiskla většinou celou stránku najednou. Práce to byla zdlouhavá, zabrala mi dva večery. 




Na závěr jsem pomocí děrovacího pera udělala dírky, jako šablona mi posloužila stará stránka. 


Když jsem se rozhodla vše zkompletovat, se zatajeným dechem jsem navlékala stránku za stránkou a čekala, zda se mi to tam všechno vleze. Bylo to o fous, ale vlezlo :o).



Už se těším, až začnu do diáře zaznamenávat.

Pěkný den 
Lucis

Žádné komentáře:

Okomentovat