středa 9. března 2016

exploding box pro miminko

Kamarádce se narodil chlapeček, je tomu sice už nějaký ten pátek, ale do kouta (jak se u nás říká přivítání miminka) jsme šli až teď. Pro malého jsme měli dřevěnou hračku, protože těm já prostě nikdy nedokážu odolat a pro maminku jsem vyrobila exploding box, která ovšem v sobě skrývala ještě malý dáreček i pro chlapečka :o)
Jak si vyrobit explodující krabičku už jsem podrobně popsala ve svém dřívějším článku (pro zvědavce zde), takže teď Vám jen poskytnu další inspiraci, jak krabičku ozdobit.


Z vnější strany jsem krabičku oblepila šedým a bleděmodrým papírem. Ozdobeno je pouze víko krabičky. Medvídkem od Tima Holtze a razítky z dílny Paperoamo.


K vnitřní výzdobě jsem použila kalendářové razítko od Paperoamo, kde jsem vyznačila datum narození miminka a také baby razítka od Tima Holtze, která jsem vybarvila pomocí akvarelových pastelek a vodního štětce.  


Do razítka s dětským doby jsem černým fixem dopsala čas.....váha......délka.....datum... a po straně pomocí razítkové SLIM abecedy od Paperoamo jsem dopsala ještě křestní jméno.


S krabičkou jsem měla velký úspěch, což je pro mě největší odměnou a motivací k dalšímu tvoření :o)


A to je pro dnešek vše, hezký den


Žádné komentáře:

Okomentovat