středa 30. března 2016

S přáníčky se roztrhl pytel

Během jednoho víkendu, bylo potřeba popřát k svátku dědovi,babičce a tetě. A jak jinak jim udělat radost než originálním přáníčkem k svátku. Co čert nechtěl byla jsem ovšem omezena časem, takže jsem musela vymyslet něco efektního a rychlého.



Babička má ráda fialovou barvu, výběr byl teda jasný. No a protože jsem chtěla vytvořit něco moc elegantního, napadlo mě udělat motýlí přání. Jakkoliv se může zdát motýl elegantní, lze snadno sklouznout ke kýči. Na pomoc jsem si tedy přizvala razítko od firmy Prima Marketing LOVE LETTERS 
Prima Marketing LOVE LETTER - cling razítko
Na první pohled je jeví razítko velmi ponuré, ale není tomu tak, pokud se krásně doladí barvičkama, je přesně tím elegantním co určitě nevypadá jako kýč.

K vybarvení přání jsem použila mé oblíbené akvarelové pastelky a vodní štětec, který jsem pro jeho oblíbenost pořídila i synkovi, abychom se neustále nepřetahovali o jeden (neděste se, nekupovala jsem žádný super profi drahý, jen obyčejný, který prodávají v hračkářství k vodním omalovánkám)


Protože mám ráda plastická přání, nalepila jsem výsek motýla, jehož křídla se volně rozprostírají.
Nápis k svátku jsem natiskla pomocí SLIM abecedy od Papero amo, úžasná věc :o)
No a je hotovo.



Druhé přání jsem tvořila ve žluté barvě, opět jsem využila razítek a papírových chipboardů, které jsem nalepila na 3D čtverečky. Podle mě jsou květinová přání naprosto univerzální a nikoho neurazí. Na výrobu tohoto přání jsem využila razítka Aladine - StampoClear, Kytičky a vlčí máky, které opravdu zbožňuju 

Nápis k svátku je tvořen stejně, jako u předchozího přání.


 Taky tvoříte přání k svátku? Jakým dáváte přednost? Pochlubte se prostřednictvím komentářů.

Hezký den


Žádné komentáře:

Okomentovat