pátek 15. dubna 2016

scrapbooking fotorámeček

Opět jeden malý dárek k narozeninám. Papírová obdoba elektronického fotorámečku, jen tenhle nepotřebuje zásuvku ani baterky. Rozměry rámečku jsou 10 x 15cm, jedná se o rámeček Tölsby z IKEA. A myslím, že nebudu přehánět, když řeknu, že se dá zařadit do kategorie "za málo peněz hodně muziky" :o) 

Do rámečku jsem si upravila fotky do koláží, které jsem následně rozstříhala. Použila jsem fotografie dvou rozměrů 10x10cm a 5x10cm. 


Použitý materiál:

rámeřek Tölsby
fototgrafie
materiály z březnového kitu 2016 od Papero amo




knihařské kroužky
nůžky
průchodky
děrovačku
oboustrannou lepicí pásku, 3D pásku
sešívačku
enamelky





Nejprve jsem si obkreslila vnitřní rozměr rámečku na tvrdý papír z něhož jsem si vytvořila šablonu, podle níž jsem poté obkreslila ostatní kartičky. Rozměr kartičky je 9x14cm.



V závěru jsem fotografie musela malinko sestříhat, aby nepřečnívaly. Rámeček je oboustranný, takže i fotografie jsem lepila na kartičky z obou stran. Zdobení je velmi jednoduché, chtěla jsem pouze podtrhnout fotografie. Dírky na kartičce jsem zpevnila průchodkami.



Protože se jedná o dárek k narozeninám, titulní stránka obsahuje květinu a razítko z dílny Papero amo "všechno nejlepší". I když jsou Šimonkovi teprve dva, už se mi ho podařilo nalákat ke tvoření, takže dneska opět vyfasoval anylinové barvičky a vodní štětec. Vytvořil pár papírů, z nichž jsem si jeden vybrala, obkreslila na ni kartičku a vytvořila tak podklad pro titulní stránečku a aby ani zadní strana nepřišla zkrátka, natřela jsem Šímovi ručku a společně jsme ji otiskli a aby se otisk nepřenesl na fotografii pod ní, kryje ji acetátová folie.


A tady už je konečný výsledek. Doufám, že udělá radost.




Hezký večer
 






Žádné komentáře:

Okomentovat