čtvrtek 25. ledna 2018

Narozeninové přání - komiks

Milé čtenářky, vím, že Vás poslední dobou zanedbávám, ale snad už jsem vypadla z kolotoče, na který nasednu vždy v listopadu a vysedám až v polovině ledna. Říkáte si, že všechny máme kolem Vánoc práce až nad hlavu, která z nás taky nemá. Mně se k tomu ještě každý rok přidávají oslavy dvou svátků a dvou narozenin. A aby toho nebylo málo, letos jsme naprosto neplánovaně odjeli na hory, ale ne na rodinnou dovolenou, to by bylo super, spousta času na psaní článků. Jeli jsme ve funkci zdravotník a instruktor k lyžařskému kurzu a obě naše děti jsme brali sebou. Všichni jsme to přežili ve zdraví a já už se konečně můžu pustit do psaní dalších článků. 

Těsně před odjezdem na hory, jsme slavili synovy narozeniny. Neodmyslitelnou součástí každých narozenin, je pro mě přání. Letos jsem se nechala inspirovat přáním od Terezky z DT Pretty Papers. Nakouknout můžete zde. Její dech beroucí přání a super videa jsou pro mě velkou inspirací. Tomuto přání jsem neodolala a rozhodla se ho vyzkoušet. Předem říkám, že nevlastním MISTI pomůcku na razítkování ani super copics fixy ani maskovací papír s páskou. Všechno tohle Vám práci usnadní, ale pracovat se dá i bez toho, fixy jsem nahradila akvarelovými pastelkami a na místo maskovacího papíru používám post it papírky z bločku. Další postup práce už je stejný.

Materiál:

bílý papír o rozměrech 14x12cm (na něm bude komiks)
základ přání
post it bloček
černý razítkovací polštářek
černou fixu tenkou a silnější (orámování komiksu)
sadu razítek, v mém případě:
Cub dudless od Mama elephant
Narozeninová sada od Artemio
akvarelové pastelky 
vodní štětec
Glitter drops-white blizzard
pravítko
nůžky
3D lepicí pásku

Postup:

Na bílý papír jsem si tužkou rozvrhla komiksová okýnka pro jednotlivé scény. Obtáhla pomocí pravítka a fixů 



a začala razítkovat jednotlivé scény. Vždy jsem si oblepila pomocí post it papírků jedno okýnko a do něj začala razítkovat scénu.



Při razítkování scény s celou rodinou, bylo zapotřebí ujasnit si, kterým razítkem začít 



a pak už jsem je zakrývala vystřiženými maskovacími obrázky opět z post it bločků a tvořila tak složitou scénu, 



špatně se to popisuje, takže jsem Vám to celé nafotila.







Když bylo narazítkováno,


vše jsem vybarvila pastelkami. 



Hotové přání jsem místy dozdobila pomocí třpytivého lepidla.




Komiks jsem nalepila 3D lepící páskou na základ přání a bylo hotovo.


Krásný den přeje


1 komentář:

  1. Máš to parádni, Luci, komiksové přání taky musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat